Technology Lead (Gamma Business Services/Nimsys)
Nimsys (onderdeel van Gamma) is dé ICT-specialist op het gebied van zakelijk internet, netwerkdiensten, beveiliging en telefonie. Nimsys zorgt ervoor dat het kantoor van de klanten optimaal bereikbaar is en dat de mensen binnen de bedrijven zorgeloos (samen) kunnen werken. Van betrouwbaar en veilig internet, mobiele- en Cloud telefonie tot Office365. Altijd met de persoonlijke service van Nimsys.
Nimsys heeft jarenlange ervaring in de ICT en is partner van Spaces, HNK, De Bary, Groot Handels Gebouw, Briggs en Het Industriegebouw. Klanten als Uber, Flexport, Monday en Randstad maken gebruik van de diensten van Nimsys.
Wie zoeken we?
Wij zijn op zoek naar een actieve en inspirerende teamleider voor ons Technical team. We hebben een dynamisch persoon nodig met het vertrouwen om als Lead onderdeel te worden van het team te komen en een vliegende start te maken. In een uitdagende omgeving en een extravert team geeft het je de kans om te bloeien en je carrière te ontwikkelen in welke richting je maar wilt.
Wat ga je doen?
Om begeleiding, evenals technische expertise, te bieden aan onze 2nd Line Engineering en Support teams.
Je werkt nauw samen met de interne teams van het Gamma-engineeringprogramma om ervoor te zorgen dat netwerkgerelateerde projecten efficiënt en naadloos worden omgezet in operaties, daarom is het ontwikkelen van een effectieve werkrelatie met onze Gamma-ingenieurs van vitaal belang.
Nauw samenwerken met de Teamleader Service Delivery en het Service Delivery team om voortdurende verandering van bestaande oplossingen te faciliteren.
Ervoor zorgen dat op maat gemaakte klantvereisten worden beoordeeld en op een zodanige manier worden ontwikkeld dat de integriteit en stabiliteit van het netwerk behouden blijven.
Verantwoordelijk voor de beveiliging van het netwerk, inclusief de ondersteuning van interne governance-vergaderingen, evenals externe pentesten door derden en toepasselijke audits.
Ontwikkel een cultuur van continue verbetering, met name rond tooling, capaciteiten en efficiëntie (automatisering, monitoring, systemen, vaardigheden).
Blijf op de hoogte van best practices uit de branche en opkomende technologieën met betrekking tot WAN-, LAN- en SD-WAN-services.
Ontwikkel en onderhoud uitgebreide documentatie, waaronder handleidingen voor het oplossen van problemen, kennisbankartikelen en standaard operationele procedures.
Bevorder kennisdeling en samenwerking binnen het (de) ondersteuningsteam(s) om de algehele efficiëntie en effectiviteit te verbeteren.
Onderhoud klantnetwerkoplossingen in de dagelijkse bedrijfsvoering.
Voer upgrades uit en wees proactief in het onderhouden van firmwareversies op alle apparaten.
Zorg voor escalatie voor incidenten van tier 2- en technische servicedeskteams.
Nachtelijke oproepdekking voor ernstige incidenten bij de klant.
Ervaring in het managen en leiden van een team.
Geneigd om op feiten gebaseerde beslissingen te nemen en in staat om alle belanghebbenden bij deze beslissingen te verbinden.
Het team te kunnen inspireren en helpen ontwikkelen.
Uitstekende communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden, met het vermogen om effectief te communiceren met klanten en interne teams.
Sterke probleemoplossende vaardigheden, met een scherp oog voor detail.
Ervaar het werken in een snelle, klantgerichte omgeving.
Diepgaande kennis van LAN- en SD-WAN-technologieën, waaronder routers, switches, firewalls en WAN-optimalisatie, en draadloze technologie.
Sterk begrip van netwerkprotocollen zoals TCP/IP, DHCP, DNS en VLAN's.
Aanvragers zijn doorgaans CCNP-gekwalificeerd of werken hiernaartoe.
Leverancier-specifieke ervaring op het gebied van Cisco-routering en -switching.
Diepgaande kennis van routeringsprotocollen, interne en externe BGP, OSPF & EIGRP
Geavanceerde kennis van routers, switches, firewalls en Access Control Lists (ACL's)
Inzicht in routers en infrastructuur van kernnetwerken
Praktische ervaring met het ontwerpen, implementeren en oplossen van problemen met IP-netwerken
Een sterke achtergrond in het configureren van firewalls voor bedrijfs- en/of ISP-services, waaronder:
Gecentraliseerd/virtueel firewallbeleid en best practices.
VPN-technologieën
IPSec-build/beleid van site naar site
DPI-beleid voor internetverkeer
Een goed begrip van netwerkbeveiliging.
Wil je ons team komen versterken als Technology Lead (Gamma Business Services/Nimsys)? Dan horen we graag van je!