Nimsys Technical Support Specialist
Je bent de vraagbaak voor de klanten van verschillende bedrijfsverzamelgebouwen. In de functie van Nimsys Technical Support medewerker ga je aan de slag om ervoor te zorgen dat hun ICT soepel verloopt. Bij de ene klant richten jouw werkzaamheden zich op de interne medewerkers, maar je kunt net zo goed vraagbaak zijn voor de zakelijke ICT klanten. Afhankelijk van je ervaring ben je eerste- of tweedelijnsmedewerker. Een eerstelijnsmedewerker beantwoord telefonisch en per e-mail vragen, terwijl een tweedelijnsmedewerker de meer complexe problemen oplost die door het systeem gemeld worden. De exacte werkzaamheden verschillen per klant.
De vragen van klanten kunnen zeer uiteenlopen: van problemen met het versturen van e-mail, verloren documenten tot problemen met het draaien van een back-up. Ongeacht het probleem weet jij onze klanten te voorzien van de juiste oplossing. Achteraf controleer je of alles naar tevredenheid is opgelost. Doordat in ieder gebouw veel verschillende klanten zitten, wordt je werk nooit saai. Ieder bedrijf is immers anders.
Het is vanzelfsprekend dat je klant- en servicegericht bent en dat je sociale skills goed zijn ontwikkeld. Jij bent immers voortdurend in gesprek met mensen.
Je bent in het bezit van een Havo, VWO of MBO informaticadiploma en/of je hebt tijdens een eerdere baan ervaring opgedaan. Het is belangrijk dat je affiniteit met ICT kunt aantonen.
Wil je ons team komen versterken of ben je op zoek naar meer informatie? Dan horen we graag van je!